Over Loyalation
Corrie Heijdra
Voor Corrie Loyalation startte was ze in dienst bij diverse bedrijven. In deze periode heeft ze veel commerciële ervaring op gedaan. Als in- en verkoper bij een moderne interieurzaak, traffic manager bij een reclamebureau, inside sales bij zowel een werving en selectiebureau als bij PostNL Pakketten.
"Klanten zijn de pijlers cq het fundament waar een organisatie op gebouwd is. Een klant moet daarom ook het gevoel hebben belangrijk te zijn. Niet alleen als je iets hebt 'verkocht' maar juist ook daarna. Willen we onze klanten behouden en nieuwe klanten verwelkomen dan is professioneel relatiebeheer de hoogste prioriteit.
“We zijn niet met onze klanten getrouwd en daarom moeten we ze steeds opnieuw het hof maken!”
Loyalation is er van overtuigd dat wanneer klanten die de aandacht krijgen die ze verdienen en écht gehoord worden een ambassadeur voor uw organisatie zullen zijn!"
Bel Corrie direct
Anderen over Corrie
Begin 2018 zijn we gestart met het project Werkmaker. Speciaal voor de klantenservice medewerkers (zij-instromers 50+) hebben we een praktisch trainingstraject opgezet. Ik heb Corrie gevraagd hen on-the-job op te leiden, te begeleiden en motiveren. Daarbij regelde zij de randvoorwaarden om te zorgen dat de medewerkers zo goed mogelijk hun werk konden doen. Corrie heeft een hands-on mentaliteit, is flexibel en draagt haar enthousiasme voor het 'belwerk' duidelijk over. Dat heeft uitstekend gewerkt. Corrie belt ook graag zelf en is zeer vasthoudend om haar doelen te halen en afspraken te maken. Het is fijn samenwerken met zo'n gedreven persoon als Corrie.
Nancy Schouten - Manager DMperspectief
Wij zijn met Corrie gestart voor telefonische verkoop van advertenties voor onze uitgave Familiebedrijf in Beeld.
Zij werkt zeer efficiënt en met de juiste commerciële instelling.
Niet vaak komen wij zulke pareltjes in de verkoop tegen.
Fred van Kuyen
Bladmanager "Familiebedrijf in Beeld"
Ik heb vier jaar lang samen mogen werken met Corrie, waarbij zij als een rots in de branding klaar stond voor mij, collega's en de klanten. Corrie was zeer populair bij bestaande klanten, daarnaast een topper in het acquireren. Meerdere keren kreeg ik tijdens acquisitiebezoeken te horen dat de afspraak gemaakt was op basis van de gunfactor richting Corrie.
Harm Meijer - PostNL Pakketten
Ik heb Corrie leren kennen als een betrokken en gedreven collega . Ze gaat voor het beste resultaat, met daarbij het belang van betrokken partijen rekening houdend. Corrie is in een paar woorden te omschrijven: Klant & oplossing gericht, integer, goed in relatiebeheer en een topper op gebied van acquisitie.
Annemarie Clijsters- de Kuiper - PostNL Pakketten